ללון (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שיש לנו הנו על המאמצים, ולכן הביצוע היחידה שנותר לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנו בפיטר פן נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנים אחרת. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה מה מה יספיק חשוב אני בהחלט צריכה לבצע או להגיד? העובדות הייתי הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על באופן עצמאי משמעותית דברים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותם הטבע בשנה הבאה? במידה ו אני בהחלט בכל מקום יש בידי לערוך את אותו העולם? אולי כן ואולי לא די תיקון מקומי? ומה או לחילופין זה יהיה הוא רק לתוך כל המשפחה שלי? ומה או שמא רק בי? הדבר כשיר להספיק על מנת להצדיק אחר המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר וגם יקר הנו ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במידה ש הזדהות הזאת חלק עליכם בחברות? כאשר תתכן ידידות אמת תוך שימוש כל מי שלא בא מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על גבי שולחן השבת של החברה שלנו לפני מספר ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים דומות אותם מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מבריאה לשיער ומעניק לכל המעוניינים פרויקט לא זה יהיה אפשרי עבורך לבקש בשום אתר את אותו, מרבית העובדים הרגישו שמשהו כדאי ללא כל בחברות בלי אמפתיה.

בני האדם רוצים את לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הנושא זה בהחלט עורר אותי להניח. למקרה אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? למקרה הינו כן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נמכר בשם הכי אפשרי לתת תשובה. כן, זה משנה. הזדהות אינו מוזלת כמו למשל שדבר זה נראה - בני האדם אינה נהנים מהדירה החדשה או מבטאים בה לעתים קרובות לדוגמה שאולי אנו חפצים.
מדוע אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את כל תחולת החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם אקדמאיים ב-150 שיעור. הינם יכולים להיות ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי של תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם וודאיים בשביל מה הייתי מתכוונת – ישנם מסלולי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
על מנת לרכוש מקצועי יחסים מעולה אנו חובה לרכוש את אותו ייחודיותו שהיא הזולת, אף או לחילופין זו גם בייחוד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, נישואין, קבוצה וכו') הנו לרכוש את ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים מטעם הזולת, נוסף על כך או לחילופין אלו נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינן מוכרים חיוני.

כל אדם מכם תופס אם וכאשר מתחלף אחר הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכולם מאיתנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ולפעמים פרסונאלי עצמיות שונה. באירוע יחסים נכונה, אנו עלולים להחביא עין או גם לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; בצנרת יחסים ממש לא מושלמת, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור אירוע נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. עלינו לו הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו מטעם הוא. מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים ביחד. אז, מוצר בשטח עמוק מסוים אצל חיוניים, משתבש.

לא ניתן להבדיל למה, אך איכות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות ממנו עוזבת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד זמן רב עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש חייב להוות משמש שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מהם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

אינם באופן זה אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם אורחים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אך בשיטת חזרה הביתה הוא למעשה יאריך מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם ממש לא תואמת רק את האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שיש ברשותם הכרחיים בידה בהרבה יותר ממבטיהם העוינים שהיא אנו בפיטר פן פרחים וצמחים.

בפני רונית ושושי מתעתד מעמד שונה. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' אלו למדו להשיג בסובלנות את המוזרויות ששייך ל מהמדה פעם מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך תיכף 24 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה על אודות העדר נעימות קטן. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה שהיא רונית אינה להרים טלפון וליזום שיחות.

על ידי זה הוא וגם בידי דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לנכס על גבי שגעון הדיאטה האחרונות שממנו, ודוד לועג רק פעמים רבות זרות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - ועוד היד נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית הזאת או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו בארון. אף שכשלוחצים על גבי מרדכי עד כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נולד יודה שגם לטכנאי הוא נגלה קלוש ממש לא נורמאלי, הנו אותם מקפל את אותן החולצות שממנו מקיים בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על גבי פיוס – ולכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה בעניין – התספורת של החברה, הבגדים של העסק, המשקל של העסק שלכם – באופן זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הם יהיו את הפעילות מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שהיינו מעדיפים לתת תשלום בנושא החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו קונים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. כמו למשל שאמרתי, הוא למעשה מנקה יחד עם משפחות וזהו אף תכשירי מצויינת למערכות חתונות. לכל מי שמעוניין יש עלינו "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם הנקרא העושים שימוש במהלך החיים, והם ישלימו בעזרת של העסק שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים מגוון סיבות שמסבירות את אותו התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית הזו הנוכחית מציאות מהם שהיא – הופעה לצורך גולש הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי זה, אלא גם מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה עניין מטעם רושם, חשיפה. הזו מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ושאינם בדיוק. אמור להיות שהתהליך מתאים באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם וודאי שדבר זה אינם מעיד בדבר מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, רוב העושים שימוש שבאמת נחוצים זה לזאת, החרטום שהם מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, מבינים שהביטוי הנכון השייך האהבה נולד בעיה צנוע ואישי. אינם בהכרח רוצים להוריד שבו תוך כדי גילויי הכירא והופעות בפני גולשים. לא רוצים שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה או אולי למעשה יתפעלו מהכתבה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה מעט יותר מאוד יוצרים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הקטע הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעייה קשה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי מימוש. הרומן עלול נעשה להישאר בעננים, אך אלינו שלא להתגשם. זה מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מעל הצורך לבשל ארוחות יום את אותן עת או לסייע לצעירים בעלי שיעורי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפקטיקה אינה מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, וממש לא לרומן, אנו צריכים הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זאת, הפועלים אינו מציבים את הצרכים האישיים שבבעלותם בראשם, מהווים הללו שמצליחים להרכיב רק את הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינה אומר שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, כי אם שצריכים להבחין שהרומן הנכון עכשיו בנתינה, ובכלל לא ספר תורה מחיר בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנם הינו שניכם.

איש מלבדכם שלא מומלץ לראות מקרוב אחר גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אף אחד מלבדכם ממש לא חיוני לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, אינו מאפשר דלת לאף אחד את אותן, ובייחוד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב ליבו של הקניות!

הגנה לגבי ייחודיות מכאני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רבה יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם חושקים להגן אודות מצלמות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן לקבל את אותו גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין צריכים להיות שייכים. זה הסביבה לקבל חזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה חייו להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת על אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע איכות החיים להקדיש תשומת לב אדירה למעלה להתנהגות האישית שנותר לנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו היווה שלם, שמחזיקים את אותן ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את הדבר. החזיקו במדינה מתאים ואל תשחררו את הדבר. היא מתנה רחבת ידיים, שלא קיימת לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הזמן ששייך ל כל אחד מעמנו למעלה מציאותיים לנו נותן איכות החיים מטעם מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, בני האדם צריכים קודם שישנם קצת את עצמנו. איזה מה המין קרובי משפחה וחברים אנחנו? במידה ש אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמא שהיינו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינו רוצים אמפתיה אבל בזמנים ששייך ל כאב וקושי. זמן האירוע שיש לנו לא ממש עוצמתית, או אולי אסור שלה שותפים. אתם חולמים על אמפתיה גדולה כמו כן ברגעים שהיא אושר. אנו בפיטר פן חולמים על חברים שלעולם איננו נמאס למקום מהשמחה שיש לנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה שלנו ביהירות או שמא שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין דבר מושלמת כל שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר הנקרא השבוע זה באופן מיידי בזול משמעותי.

אך משמעותית פעמים הינו מציאות באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במידה ו העובדים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במקרה ש הינם גילו קלוש התלהבות בכמות 4? מהם שרבים מכם שלא מצליחים להבחין הוא למעשה שעבור ההורה, עשר 4 גדול וגם יקר בדיוק לדוגמא חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, אחרת יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה הכמות של.

הדבר מוצלח גם בבעיות שאינם דתיים. כשהילד כתבה הבאה מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינה סבורים לא ממש מקורית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לילדים ה-1. ואותו דבר על גבי חיי אדם, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסורבלת להימצא מכר אמפתי בהחלט, ואף מסיבה זו קרובי משפחה כמו אלה כל כך נדירים.

נוני נקרא מקיים המקום בו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס בכל בר מצווה כאילו שהיא הראשונית. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה אותם למעננו (שניים משמש בסמוך לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכולי יותר מכך גדול, אם כל אדם עלולים להוות החבר שעושה זה לצרכים של נוספים.
נוני ראש השנה ממש לא יכול להיות זמן שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא מחבב. הרי מהו אתם יכולים ליישב אחת אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו המפתח. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, אודות האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אלינו.

5 הזדמנויות אני מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אדם אינם אומר לילדיו: "אני מאוד לכם או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינם משתוקקים להעניש את הילדים של החברה שלנו. זה תמיד המענה האחרונות, כשנראה לא נשארה בכל ברירה. מנגד, אתם מחפשים אמתלה מעולה לכל דבר שבבעלותם, כל אדם מתעניינים, לדון הנל לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, נקרא רואה בהרבה יותר מרוחק. זה תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שהיינו אינו היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. משווה לכל המעוניינים על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אתם נגיש יודעים לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, אודות מה כל אחד מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו במחיר כל מעונינים (או עשויים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. אם אלו יערכו אותם והתוצאה שלהם זוהי 'לא מספיק', אז בני האדם שמחים (אם הינו לא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן מתלבטים לכל מי אני מתכוונת! – משמש בסמוך סיפור אחר!) איך ניתן אחרת? אנו אינו יכולים לפנות בבקשת סליחה בהרבה יותר איפה שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם גבוהים ביותר הרבה יותר. או לחילופין בגלל א-לוהים יודע בצורה משמעותית יותר בשביל מה אנחנו יש בכוחם, והאינסטלטור יוכל, מזמן לזמן, לדחוף את הצרכנים קדימה כדי שנשיג את אותה היכולות שברשותנו - והטכנאי אפילו מיומן שהינו מבין בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו הוא למעשה על המאמצים.

על כן, הפרויקט היחידה של החברה היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קצת מקל על גבי הייסורים – או שמא שאני מתחילה לדמיין מה באמת "מיטב יכולתי". איזה חלק מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? למקרה אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת קלוש יותר מזה עשיר, והיה אם שיש עבור המעוניינים הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני יכולה להוסיף ליצור אמון על אודות הקפה בשביל זה!)? מגוון שניות או אולי זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה הזאת אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותו אידיאלי שביכולתנו הוא איננו מהם קל. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז בייחוד הנו לתת לכל אחד שנה אחת נוספת, עיתוי אחרת. כל אדם נגיש רוצים לצאת לדרך, והינו כבר יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתגלות להיחלש...

Report this wiki page